2018. dec 21.

Világos USP a hatékony Google Ads kampányok alapja

írta: vargawebstudio
Világos USP a hatékony Google Ads kampányok alapja

usp.jpgNagyon sok hirdető próbálkozik a google ads rendszerében. Van aki ügynökségen keresztül és van aki egyénileg. Az alaposabbak és rendszerben gondolkodók a googleből érkező forgalmakat már szétbontják organikus és fizetett forgalomra, de létezik egy alapfogalom amivel csak nagyon kevesen vannak tisztában. Valamennyi találati listán "létfontosságú" lenne, de érdekes, hogy hogy még hivatalos keresőmarketinggel és fizetett hirdetéssel foglakozó ügynökségek sem mindig említik meg a hirdetőnek és hívják fel erre a figyelmet az USP fontosságára.

Maga a google is igen határozottan kommunikálja, hogy valóságos, világos és jól megkülönböztető USP nélkül nem igazán lehet hatékony kampányunk.

No de mi is ez a bűvös szó, az USP.

A szó szerinti fordítás szerint unique selling point (vagy unique selling proposition) vagyis egyedi termékjellemező.

Ez az, ami gyakorlatilag megkülönbözteti az általad kínált terméket/szolgáltatást a versenytársaidétól. Mik lehetnek USP-k? Miben vagy jobb a versenytársaidnál, miben jobb a terméked, miben tudsz különlegesebb szolgáltatást nyújtani? Nem mondom, néha nem egyszerű ezt meghatározni, de biztos vagyok benne, hogy nem is lehetetlen.

Egyszerű példák (tényleg csak érzékeltetésként):
- A mi terepjárónk a legtágasabb családi SUV a piacon. Nagycsaládosok ideális járműve.
- Fűti az utcát? Régi a nyílászáró? 30km-es körzetben maximum 24 órán belül helyszíni felméréssel ajánlatot adunk!
- Veszélyesen megdőlt a fa a kertjében? Hívjon! A fa vágásába a kivágott fát beszámítjuk.
- Rendelje meg cipőjét online! 2 méretet küldünk, amelyik nem jó , futárunk ingyen visszaszállítja!
- Ügyfélszolgálatunk karácsonyig a nap 24 órájában hívható! Vásárolja meg XY terméket nálunk!

Amit fontos látni, hogy az emberek nem terméket/ szolgáltatást vásárolnak (keresnek), hanem problémájukra megoldásokat / előnyöket. Nem céget keresnek, hanem olyan érzelmi benyomásokat, melyek tényekkel vannak alátámasztva.

Ha megvan az USP-d szerencsés vagy, mivel SEO-sod és PPC kampányfelelősöd könnyű helyzetben lesz.

Neked mi az USP-d?

#USP #uniquesellingpoint #googleusp #vargawebstudio

Szólj hozzá

usp uniquesellingpoint uniquesellingproposition googleusp